Sider

fredag 1. mars 2013

PMN #15

NÅ altså, nå er det snart vår!! 
Selv om været er helt forferdelig her i Trøndelag nå merker jeg at det er vår i lufta! :-)

1. mars betyr ny utfordring hos ProMarkerNorge! Vi har en gjest på besøk, - ta turen innom 
bloggen og se hvilken utfordring hun har til oss!

Her er mitt bidrag denne måneden:

Jeg har fargelagt en blomst kjøpt på Nille (ikke egentlig tiltenkt kort og scrapping tror jeg, men de funker bra og er billige), denne var naturhvit egentlig, men jeg har fargelagt den med ProMarker, - annenhvert "lag" i Lilac og Lavender. 
Rammen var hvit med påtrykket tekst, men jeg fargela den også med ProMarker. Her brukte jeg Burnt Sienna, - og etter å ha fargelagt den brukte jeg BlendingSolution oppå. 
(HER kan du se en oppskrift jeg har laget på hvordan kombinere BlendingSolution og ProMarker)

Ha en fantastisk første mars-dag, og god helg! :-)


2 kommentarer:

Rita sa...

fint kort :) Flott med den store blomsten :) Klem Rita

Mona Eidhammer sa...

Super kult kort. Digger fargene. Den blomsten ble utrolig fin. Tror jeg må kjøpe meg sånn blending slution å prøve meg på den teknikken din, hehe. Ser kjempekult ut. Klem...Mona