Sider

mandag 23. april 2012

Vanskelig utfordring fra klisterbandittene

Utpå lørdagsnatta under SteinkjerScrepp{a} kom det en gjeng klisterbanditter fra Trondheim 
bort til Torill og meg med en utfordring om å lage noe med noe "nydelig" stæsj de hadde 
håndplukket til oss...

Rose ga oss hver vår tag vi kunne bruke som grunnlag, den ble mistet og stemplet på. ("journey "er embossa i tagen fra før, - lurer på om den kommer fra Tattered Angels?)

Her er resultatet av utfordringa, det eneste som er tilført er tagen og tekstrundingen, resten kom fra bandittene. Ble ikke denne fin kanskje?
Må si jeg aldri i livet hadde kommet på å kombinere dette stæsjet hvis jeg ikke ble "tvunget" til det...


Gøy med utfordring, - men hevnen er søt, klisterbanditter!!




5 kommentarer:

Monika sa...

Den ble jo kul da :)
Gøy med utfordringer :)

Torill sa...

he he! Kosa oss med denne utfordringen:0) Vi må vel møtes og klekke ut en liten søt hevn!

Anne sa...

Så flott kort, digger plast-detaljene, husker jeg hadde sånne binderser. Stilige farger og flott oppsatt!

Klem, Anne.

Kari sa...

Åååå sånne binderser har jeg ikke sett på lenge. Så stilig tag! Kult med flamingoen også!

Ha en super dag!
Klem Kari

Lise Mariann sa...

Hihihi! Den ble kjempekul! Bra dere tok utfordringen vår, men må si jeg er litt redd for "svaret"... ;-)