Sider

søndag 22. april 2012

En uke senere...

En uke senere er vårens (årets) store høydepunkt er over, SteinkjerScrepp{a} er over for denne gang, - og jeg har brukt uka på å komme på plass igjen... 
Er full av inspirasjon etter forrige helg fortsatt jeg, men det skjer da så mye så det er vanskelig å finne tid til å sette meg ned å få utløp for all inspirasjonen jeg har lagret opp...

Tusen takk til alle deltagere på SteinkjerScrepp{a} for ei fantastisk helg! 
Det var timevis med kreativitet, skravling, latter, kos og skaperglede blant 70 deltagere! 
Herlig stemning hele helga.

Jeg holdt kurs for 17 glade damer på søndagsmorgenen (formiddagen heter det vel egentlig, men når man har vært våken og scrappet til kl 02.00 om natta er det morran enda kl 10.30...)
 På kurset ble det laget restepapir-kort:








5 kommentarer:

Torill sa...

Disse ble så lekre altså! Toppers kurs og toppers helg!!
vi må scrappes snart igjen!!!

Hildegunn sa...

Tusen takk for ei flott helg! Herlige kort du hadde fixet til kurset du hadde. Blomstene var skikkelig flotte!!

Ønsker deg en fin søndag!
Klem

Vibeke sa...

Jeg elsker disse kortene dine, Hege!!! Tror jeg ble litt mer interessert i å ta vare på restene mine...

Tusen takk for et utrolig herlig treff:):)

Monika sa...

Kjempefine kort! Kjekt med litt innspirasjon om hvordan man kan bruke restepapir :) De rosene var kjempefine!!

Berit Synnøve sa...

Takk for et flott kurs !
Masse flotte kort ble laget og vi fikk flere gode ideer :)

Forresten var hele helga topp.
Håper jeg får komme neste år også :)

Klem fra Berit