Sider

onsdag 15. februar 2012

80-tallsvinter - DT AS #39

Fortsatt er det vinter, - og hos Anonyme Scrappere er utfordringen denne gang "Vinter"!

Jeg har scrappet et gammelt bilde av meg selv, fra en eller annen gang på første halvdel av 80-tallet.
Jeg er moteriktig antrukket (det er en sannhet med modifikasjoner, jeg arva mye ytterklær av fetterne mine, ikke bare var det gutteklær, men de var moteriktige 3-4 år før jeg arva dem!) i blå arvet jakke etter fetter Ola, ørevarmere i hvit plast og "pusete" svart stoff (husker enda den bøylen var vond og hard å ha på hodet... men hva gjør man ikke for å følge trenden?), - på hendene har jeg blå polvotter, og jeg tror jammen det jeg har i hånda er et kassett-cover! Hurra for 80-tallet!! 


Bakgrunnsarket er fra TimHoltz, resten er div. rester og ting fra scrappebordet.

Jeg er rimelig klar for vår snart jeg!

2 kommentarer:

Torill sa...

Så stilig!!!
Jeg tror jammen jeg ser Emil i deg!! Kult!!
Hærlige farger da!!

toi9 sa...

Så herlig!!
KUL jente på bildet!
Og jammen var det ikke fint med Tildaen også ;)
Likte veldg godt denne!!

Whii, ikke lenge igjen til vi møtes ;)
Klem