Sider

lørdag 31. desember 2011

Godt nytt år! - og en liten årskavalkade

Nyttårsaften! 
I dag er dagen for å se tilbake på året som har gått, analysere, se på hva som gikk bra og hva som gikk mindre bra, - og lage nye forsetter for 2012...

I anledning dagen viser jeg her fram en liten kavalkade over året som har gått...
Jeg har plukket ut et av prosjektene jeg har lagt ut i bloggen fra hver måned i 2011, 
- bare for moro skyld. :-)
Det virker ikke som om det er lenge siden jeg lagde noe av dette, et år går alt for fort...

Ønsker meg masse hobbytid i 2012, - nye impulser, ny inspirasjon og nye scrappevenner!



Heges årskavalkade 2011:

Januar:

Februar:

Mars:

April:

Mai:

Juni:

Juli:

August:

September:

Oktober:

November:

Desember:


Ønsker dere alle et strålende 2012!!!

3 kommentarer:

Torill sa...

Så mye lekkert, Hege!! Og ennå vet jeg du har mere!!!
Takk for et supert scrappeår - og jeg ser virkelig fram til å starte scrappeåret 2012 sammen med deg!!
knuseklem

Vibeke sa...

Hei Hege!! Så masse lekkert det var her!! Liker spesielt det steampunk albumet og Imagine Loen jeg:):)

Du har hatt et knall 2011 - gleder meg til 2012:)

Fabrizia sa...

You are very talented!
Hugs from Italy!
Fabri