Sider

torsdag 1. september 2011

10 perfekte tottelotter! - en RÅÅÅSA LO!

Her er er LO jeg har scrappet til albumet til Mie
(dattera til ei venninne, - jeg er så heldig å få lov til å scrappe jentebilder til en forandring!)

10 perfekte små tottelotter! Jeg synes det bildet er så fint!! (selv om jeg tror mora ikke er så veldig begeistra for rosa må det jo scrappes litt i RÅÅÅÅSA til slike småjenter også! Dessuten er det ikke sånn søt-rosa, men mer tøff-rosa)



Mønsterark fra Basic Grey og Crate Paper, kakeserviett fra Panduro, blomsten er fra Websters Page, roser fra PinkPaislee, bokstaver, bling og blonde fra restekassa. Har brukt en Spellbinder-die på doilien, punch fra MarthaStewart på scallop-rundingen og kanten på den vertikale stripa, swirlen er fra en QuicKutz-dies.

8 kommentarer:

Anne sa...

Det er forskjell på rosa og rosa, det er helt klart. ;) Jeg har ikke vært noe glad i rosa siden jeg kom opp i tenårene, men i voksen alder har jeg funnet sansen igjen, spesielt for gammelrosa. ;)

Nydelig LO iallefall, så fantastisk bilde, flott oppsett og lekker pynt. :)

Merete/Scrappeguri sa...

Den var bare lekker! Flott oppsett til bilde!
Jeg har pakket ferdig, starter i morgen tidlig og får da en tur i byen. Er litt redusret med ribb-beinsbrist, men skal klare kurset med Torill samt skravle å bli kjent! Gleder meg
Merete

Pia sa...

så super smukt, flot opsætning og skønne farver og pynt
knus Pia

Anne Bente sa...

åh... sukkk noget så utrolig sød

klemmmm

Marianne sa...

Wow, lekkert,lekkert, lekkert !! Flott oppsett og nydelig pynta

Ha en flott uke , Hege

Vibeke sa...

For et vakkert bilde!!! Og for en nydelig Lo da, Hege!! Perfekt rosa :)

Nina Macaulay sa...

ÅH nydelig LO Hege!
Jeg så den her om dagen men hadde ikke tid til å kommentere, så her er jeg nå :O)
Lekkert lekkert rosa farve sier jeg, Nydelig gammel rosa!
Så søtt bilden var også.

Ønsker deg en fin uke!
Klem Nina x

mayskort sa...

kjempe fint kort.