Sider

lørdag 6. august 2011

Restekort

Langt uti august alt jo! Nå er jeg snart ferdig med ferien også, det er litt leit, - men egentlig så gleder jeg meg til å komme hjem og "i gjenge" igjen også (og ikke minst til å komme hjem til scrappevennene og scrappesakene mine...)

Her er et kort jeg har laget av papirrester (det er vel stort sett Pion tror jeg)
Kjekk måte å få brukt opp slike fine smårester på!


Bildet er fra PrettyVintage og "doily'n" er stanset ut med en Spellbinder-dies. Kakeserviett fra Wilton. Bazzill og resteark (fra Pion). Stempel fra NorthStarStamps

6 kommentarer:

Monika sa...

Ja man kan få til mye fint av rester, det har du iallefall bevist her :)
Ha en flott helg :)

Marita ♫♫♫ sa...

Det var et flott kort♥. Fin måte å få brukt opp rester på:)

Fortsatt god helg.

Klem Marita♫♫

Gunn`s Kort sa...

Fantastisk nydelig dette kortet:) Klem:)

Torill sa...

Gleder meg til du kommer hjem igjen!!
Dette kortet ble knallfint! Digger slike restekort!!
klems

Anja's KortKreasjoner sa...

WOW, noe så utrolig lekkert !!! Jammen meg skal jeg og lage noen slike kort :) Elsker, elsker, elsker motivene dine :)
Ønsker deg en fantastisk helg
Klem, Anja

Frk. Bogstad sa...

Nydeleg! Lekkert med Pion ark :)