Sider

tirsdag 30. august 2011

Min scrappefrykt! - Jeg har strekt meg litt lenger!

For en tid tilbake ble jeg utfordret av AnnCicilie på Scrappehuset. Jeg skulle strekke meg litt lenger... Oppgaven var å utfordre min scrappefrykt!
Etter å ha tenkt litt fant jeg ut at min største scrappefrykt er å scrappe bilder av meg selv. Jeg liker IKKE å bli tatt bilde av... For å gjøre det enda vanskeligere for meg selv bestemte jeg at jeg skulle bruke fargene brunt, gult og knall rosa. - noe som viste seg å bli mer utfordrende enn jeg hadde trodd, jeg hadde jo nesten ikke noe knallrosa!
Bilder av meg ble tatt, - og jeg smilte jo ikke på noen av dem viste det seg!!!!! Herreminhatt, jeg skulle da i det minste smilt litt, og prøvd å vise "godsida" mi når jeg først skulle gå så langt som til å publisere bilder av meg selv... Men det at jeg ikke var fornøyd med bildene gjorde at oppgaven med å utfordre scrappefrykten min ble enda vanskeligere (og det var vel meningen også, så det passet bra...)

"Rasket" sammen det jeg hadde av knallrosa og mixa det med noe gult.
Her er resultatet:



2 kommentarer:

Hjemmkos sa...

Snes du hra vært flink jeg Hege :D
Kjenner igjen frykten...

Anja's KortKreasjoner sa...

Denne var rett og slett LEKKER !!!!
jeg elsker fargene og ikke minst var bildene tøffe :) Jeg lider rett og slett av samme frykt, syns du er tøff jeg
LO'en ble helt rå
klem, Anja