Sider

onsdag 31. august 2011

Konfirmasjonskort!

Hos oss i Anonyme Scrappere er utfordringen veldig åpen denne gang, - du kan lage hva du vil, men det kan ikke kombineres med andre utfordringer! Altså lag hva du vil, kun for AnonymeScrappere!
Her er mitt DT-bidrag denne gang:


Det er ikke bare om våren det er konfirmasjoner!
Her er et kort jeg har laget til en venninnes sønn som skal konfirmeres nå:



Kortet er et slags konvoluttkort, lukkemekanismen er magneter (skjult under blomstene på baksiden). Jeg ville lage et kort som ikke var typisk konfirmantkort, så det passet bra med TimHoltz-stempler og litt mer "Hegepunk-preg" til en tøff konfirmant.


3 kommentarer:

Torill sa...

Dette ble så stilig!!! <3 <3 <3 <3
Gleder meg, om mulig, enda litt mere til helga!!
klems

aina sa...

Kjempetøft guttekort!! Er så kult med TH!! Ha en flott kveld :-)

Anja's KortKreasjoner sa...

Kjempe stilig kort, elsker de mørkefargene og virkelig noe jeg har
lyst å prøve en dag :)
knall tøft
Klemm, Anja