Sider

tirsdag 2. august 2011

DT VintageUdfordring #26

I mangel på søte små prinsesser jeg kan scrappe (jeg har jo bare store prinser sjøl) er jeg så heldig at jeg har fått lov til å scrappe dattera til ei venninne!

Oppgaven denne gang på VintageUdfordringen er å scrappe en LO i vintage-stil, og i den forbindelse passet det glimrende å bruke dette flotte bildet av ei nydelig to uker gammel prinsesse!

Jeg har scrappet med papirer fra Maja Design, Websters Page, My Minds Eye, restepapir fra restekassen og et gammelt noteark. Blonde fra et StudioCalico-kit, bånd fra et MyScrapbookNook-kit, blomsterbrad fra Pebbles, blomst fra Ladybug, kakeserviett og perlebånd fra resteboksen, stempel fra Inkadinkado, thickers fra AmericanCraft, sommerfuglpunch fra Martha Stewart, grungeboardhjerte fra Tim Holtz malt med CracklePaint, i tillegg er DistressInk Walnut Stain brukt på de fleste kanter (og hjertet), og så har jeg stiftet med stiftemaskin litt her og der.

8 kommentarer:

Kari sa...

Såååå herlig LO. Nydelig bilde av en nydelig prinsesse og flott sammensetting av mønsterark som passet sammen og komplimenterte bildet!

Ha en flott sommer videre!
Klem Kari

Hildegunn sa...

Virkelig nydelig! Herlig lag-på-lag LO!

Ønsker deg ei flott uke!
Klem

Anne Bente sa...

wawwww noget så utrolig smuk

fortsat god sommer
klemmmm

Anne sa...

For en nydelig LO, så flotte lag og herlige farger.

Fin oppgave, jeg har faktisk planlagt en vintage LO, bildet er klart og alt, så jeg tror jeg hiver meg med. :)

Torill sa...

Så lekkert!!!
Arti med slike søte små da!!! Våre er jo bare søte nå!!
klems

Ann-Karin sa...

Nuuudelig :) skjønn prinsesse og en herlig LO :)

Linda's Dillerier sa...

Denne ble bare super nydelig. Herlig lag på lag og nydelig bilde.
Ønsker deg en flott kreativ uke.

Klem fra Linda

marit sa...

Nydelig! Å så hærlige farger sammen! Den sjøgrønne var jo bare lekker!
Ha en fin fin sommer videre!
Klem