Sider

fredag 1. juli 2011

En STOR nyhet, en bloghopp og vinnersjanser!

Hurra!! Endelig kan jeg fortelle det!!!
For en god stund siden fikk jeg forespørsel om jeg kunne tenke meg å bli med i designteamet til Anonyme Scrappere. - Selvsagt sa jeg ja!!!

I dag er AS 1 år, og feirer den med presentasjon av oss nye DT'er og en bloghopp med herlig premie (se link til reglene for å delta lenger ned her)

Her er mitt første DT-bidrag:



Nå kommer et langt innlegg, men les hele da, det kan lønne seg! :-)


*****


Hipp hurra for 1 årsdagen til Anonyme Scrappere.
Vi har mye å feire denne dagen, samt mye nytt i DT, så ta turen innom AS-bloggen for å bli med på moroa.




Vi feirer med en fantastisk bloghopp fra følgende sponsorer:
- hold dere fast -
alt dette kan bli DITT - altså kun 1 vinner på denne bloghoppen:

Bearly Mine Designs

Korthobby

I am Roses

Pretty deSIGN

Papirplaneten

Crafty Ribbons

Kuttut



For å være godkjent deltaker i denne bloghoppen må du ha gjort følgende:
VIKTIG!!!! Les reglene her

- om du alt er godt i gang, skal du nå ha kommet fra:
Gry-Beate
og etter du har vært hos meg skal du til:
Loreta



*****



Jeg har en ekstra overraskelse jeg, - en egen liten tilleggscandy!
Alt du trenger å gjøre for å få en vinnersjanse er å legge igjen link til bloggen din i inlinkz under her, så er du med i trekningen av candy'n min!





33 kommentarer:

Synnøve sa...

Hurra!
Og velkommen inn som DT:)
Skal bli kjekt å bli kjent med hele gjengen.
Klem

Norunn sa...

Gratulerer som DT, og bidraget ditt var rålekkert!
Nydelig! :)

Hilde sa...

Gratulerer med DT! Bidraget ditt likte jeg veldig godt.

god helg

hopper videre....

Julie sa...

Hurra..og GRATTIS med ny DT jobb!!!
Nydelig bidrag altså.. :o)

Må hoppe videre.. ;o)

Julie

Anna sa...

Hopp hopp!

Grattis till din plats i DT!

Ditt kort och den lilla asken är verkligen fina!

Hoppar vidare...

Anna / Zildara

Torill sa...

HURRA!!!!!!
Grattis med DT igjen Hege!! Du er så flink!!

klems
Hopper videre!!

Pysselfröken sa...

Stort grattis tillditt nya DT-uppdrag! Jag ser fram emot att få se dina skapelser där.
Kram

marit sa...

Hei, hei! Masse lekkert i bloggen din!
Gleder meg til å bli bedre kjent med deg.
Ha en fin lørdags kveld:)
Marit

bojose sa...

Nydelig kort :)
Da hopper jeg videre.

christine sa...

Så gøy å bli bedt om å være DT gratulere så mye.

Veldig fine farger på bidraget ditt :)

Hopper videre jeg..

Hilsen Christine.

MonaV sa...

Ååååå....vakkert!!
Gratulerer som DT.

Da hopper jeg vider....

Eva Marie sa...

Nydelig DT bidrag!
Lykke til som DT!

*hopper videre*

Henrikke sa...

Lekkert bidrag du har laget og gratulerer med DT-plass! ;)

Klem fra Henrikke

Ane sa...

lekkert kort og eske! og grattis med dt plass! ha en fin kveld!

Dot sa...

Tillykke med "jobben" hos AS. Glæder mig til at se hvad du kommer til at lave. I dag var bidraget helt nydeligt!
klem fra Dorte

Gry-E. sa...

Gratulerer som DT.
Eit nydeleg og sart kortsett.

enda en scrappedame sa...

Gratulerer som DT-medlem! For et nyydelig kort du har laget! Kjempefine motiv og blonde du har brukt. Lekkert pyntet på alle måter :)
så hopper jeg videre..

Plundis sa...

Et flott sett du ar laget...og gratulerer som DT...noe jeg skjønner godt.

Ekstra moro å finne en hemmelig candy her hos deg ;)

Da skal jeg hoppe videre og finne flere lekre saker...

Sommerklem

Linda sa...

Gratulerer med dagen :)

Likte godt rose bukettene dine

Berit sa...

Gratulerer som DT:)
Nydelig sett du har laget. Flotte farger.

Da hopper jeg videre:)

Kari sa...

Gratulerer så masse som DT for AS! Nyyydelig kort du har laget og jeg gleder meg til å se hva mer du lager utover!

Klem Kari

Gunn`s Kort sa...

Gratulerer med dagen og som DT! Nydelig kort du har laget! Klem

Hege sa...

Hurra for dere og gratulerer med DT plassen. Flott bidrag du har laget:) Har lagt igjen link til bloggen min, klem Hege (GS)

AngelBitch sa...

Gratulerer som DT.. Og for et fatastisk DT bidrag du har kommet med. Denne bloggen skal jeg virkelig følge med på. Og kortet er lagt i min mappe for real lifting når jeg får motet til det.. Og på toppen av det hele har du egen bloggcandy også.. Blir jo helt overveldet her jeg :-)

alfsvaag sa...

Grattis som DT, å nydelig bidrag.

Vivian's hobby side sa...

Gratulere som DT! Lekkert bidrag! Hopper vidre!

Lisa sa...

Flott bidrag :-)
Lykke til i DT jobben
Jeg kommer tilbake :-)
Klem, Lisa

Therese M. sa...

Gratulerer som ny DT hos AS. Gleder meg til å få masse inspirasjon i tiden fremover. Et nydelig bridrag.
Klem.

Alhana sa...

Gratulere som DT hos AS.
Nydelig DTbidrag til feiringen :)

Hopper videre :)

Heidi sa...

Så flott candy og ikke minst bidraget ditt! Mye fint ellers i bloggen din :-) Nå hopper jeg videre

Jeanett sa...

Gratulerer så mye som DT i AS:)
Utrolig fint bidrag du har laget. Likte fargene og oppsettet veldig godt.
Ønsker deg en god sommer.
Klem, Jeanett

Kjerstin sa...

Ser at det er en grunn for at du ble spurt om å være med som DT!! Nydelig!

Fortsatt god sommer!
Klem!

Therese sa...

Kjempenydelig kort!!! :) Gratulerer med DT!! Nå hoppes det videre...men kommer innom igjen en annen gang!! :) Fortsatt god sommer!!