Sider

onsdag 1. juni 2011

DT VintageUdfordring #23

Mitt første DT-bidrag til VintageUdfordringen!
Oppgaven denne gangen er å bruke et bestemt bilde på en eller annen måte, og her er kortet jeg har laget:


Jeg har laget et kort med bildet festet i en metallramme og dekket med Glossy Accent.
Arkene jeg har brukt er fra Pion Design og Majas Design, krøllet sammen og glattet ut igjen, revet og distresset med fingrene. Punchen jeg har brukt på "gjerdet" er fra Martha Stewart. Blonder, blader og blomster fra eget lager (ukjent produsent), tekststempel fra NorthStarStamps og perlegreina er fra en lysmansjett kjøpt på Nille.


Vær med på utfordringa du også da vel!

4 kommentarer:

Siv Anne sa...

Å så flott! Likte det kjempegodt.
God fridag i morgen

Kari sa...

Så utrolig flott kort! Kikket på bildet på utfordringen og syntes det var fint, bare så synd det ikke passer til noen av de kortene jeg skal lage nå i helgen... ;-) Men jeg tror jeg skal lagre det til en annen gang i alle fall.

Ha en super torsdag!
Kari

Marianne sa...

Utrolig nydelig, og så det arket i tillegg da ( veredens vakreste !!). Måten du hadde brukt bildet på var kjempegenialt. Stilig pynta med flotte detaljer..

Ønsker deg en flott uke,
Klem fra Marianne

Henrikke sa...

Hei!! Lekkert bidrag Hege! :) Hvor er metallramma fra? Den var utrolig fin! :)