Sider

tirsdag 21. juni 2011

Casamix #6

Juhuu! - jeg kom til finalen i casamix-konkurransen på CasaKreativ! Kjempegøy!! Tusen takk til alle som stemte på kortene mine!!
Dette er kortet jeg lagde til siste konkurranse før finalen, her skulle vi bruke stoff, søm, minst fem bånd og minst to selvlagde blomster.


Finaleoppgaven jobber jeg med, innimellom alt det andre jeg holder på med. Det er travle tider!
Til helga er det Steinkjerfestivalen, og jeg jobber med organiseringen og mottak av 400 frivillige. Gøy, men mye jobb nå siste uka før det starter, - så det blir lite scrappetid... - men neste uke, da altså!! :-)

Ha en flott uke/helg!

4 kommentarer:

Torill sa...

dette ble så digg!!!
Ett av dine topp 10 altså!!
DIgger at du ble med i finalen! Steinkjer er bra representert! 20%!!!

Lykke til med festivalen, snuppa!! klems

Kari sa...

Gratulerer med finaleplassen! Überstilig kort dette her, masse råkule detaljer!

Ha en flott dag!
Kari

Henrikke sa...

Såå utrolig lekkert. Det var et skikkelig speseilt kort. Fikk sann gammeldags følelse av det. Så utrolig mange stilig og elegante detaljer du hadde med! :) herlig. Og de hjemmelagde blomstrene var jo ikke mindre en super lekre! :)

Gratulere med finaleplass! Ha en super søndag :) Klem Henrikke :)

Ann Cicilie sa...

Du er så sykt dyktig - elsker kreasjonene dine!!!