Sider

onsdag 13. april 2011

Vel overstått!

Årets SteinkjerScrepp{a} er over.... *snufs*
Jeg har hatt ei fantastisk helg, - fått enorme mengder kreativt påfyll, møtt masse herlige scrappedamer (både gamle kjente og nye), skravla, flira, kosa meg veldig, og ikke fått laget stort... Kort sagt, et herlig treff slik treff skal være!!

Det første jeg vil vise fram er en LO og et kort laget til skissekonkurransen på treffet (disse lagde jeg i forrige uke) Det var veldig mange flotte kort og LO'er som ble levert til konkurransen, jeg vant ikke avstemminga og premie for beste bidrag, men jeg ble den heldige vinneren av premien som ble trukket blant alle som leverte! Juhuu! En Spellbinder Grand Calibur-maskin!!! Gjett om jeg skal kose meg med den da!!


2 kommentarer:

Bjørgs-skravleri sa...

heia å takk for sist søta! UTROLIG koselig å treffes og scræppes.
Det va ett nydelig kort du lagde , super fint altså.
åsså LO'en da..skjønne øyne..

Men du din lucky pig !!! du vant!!! men så fortjent da!
Selg den andre maskinen for den har du absolutt ikke bruk for nå ;-)

klem fra ho Bjørg

Torill sa...

Så superflotte bidrag!!!
Og var det noen som fortjente å vinne den maskina, så var det iallefall du - med den innsatsen!!!
klems