Sider

fredag 22. april 2011

Mollys #6

Denne har jeg scrappet etter skissen på oppgave nr 6 inne hos Mollys scrapbooking.
Jeg har speilvendt den nederste delen av skissa (skulle egentlig speilvende hele, men så skjedde det noe som gjorde at pynten øverst måtte være på venstre side...) Håper det går greit!

Selv om jeg er inne i en freestyle-periode nå måtte jeg lage denne layouten i en mer vintage-stil.
Bildet er av konfirmasjonsbildet av min bestemor (kona til bestefaren i innlegget under her). Det er sannsynligvis tatt i 1934-1936, jeg vet ikke helt når hun ble konfirmert, men antar det var i 14-16-årsalderen.
Bestemor var en fantastisk dame, veldig musikalsk og glad i håndarbeid. - Og vet dere hva? Hun var også en scrapbooker! Hun samlet på avisutklipp, små rare tekster, tegneseriestriper og overskrifter, og brukte disse i fotoalbum hun lagde til barn og barnebarn. Jeg har fått et album med bilder av meg, scraps og morsomme ting. Veldig artig å ha nå!!

4 kommentarer:

Torill sa...

denne ble jo helt nydelig!!!
DIGG!!

Kos deg videre!
Nå drar vi til fjells;0)
klems

La Vikinga sa...

jÄTTESNYGG LO!!!

Lycka till i tävlingen! Jag håller fortfarande på med mitt bidrag, det håller på att torka.

Charlotta

Ida / Little sa...

Å så dus og herlig Hege!! <3

Godt dere fikk øynene mine opp for disse Molly utfordringene, hihi!!

Klems

Lilo sa...

Vad jättefint!!! Gillar den mycket.