Sider

fredag 15. april 2011

Minialbum!

Jeg har vært på kurs med herlige Ann Cicilie!
Dette kurset var midt i blinken for meg! Har lenge hatt lyst til å lage minialbum, men jeg trengte en dytt for å komme igang, og det fikk jeg av Ann Cicilie! - tusen takk for inspirasjonen!!!
Digger fargene og materialene vi brukte, og det var veldig gøy å lage minialbumet MITT!

Forbered dere på et lite bilderas... - jeg må jo få vist fram alle sidene!
Bildene av gutta mine er tatt i løpet av det siste året. Artig å se forandringen gjennom året...









7 kommentarer:

Hanne sa...

Jeg så jo albumet på treffet (ikke akkurat ditt, da men...) og det var virkelig lekent og fint!

Så smart å lage en sånn "årskavalkade" av guttene med det, jammen forandrer de seg i løpet av 12 måneder!

Håper du får ei fin helg, Hege, og at du koser deg med besøket ditt!
God klem :)

Janne-Lise sa...

For et lekkert album. Så gjennomført og lekent i farger og oppsett :) Herlig å se.

takk for inspirasjon og god helg til deg

hilsen Janne-Lise

Torill sa...

<3 <3 <3 <3 <3
Så kult at de ble så ulike, med det samme kittet!!
Digger din Hege! Og så kult at du har løsnet på FREESTYLEN også! Jeg har jo sagt lenge at du er en freestyler!! DEtte er så midt i blinken for deg! KNALL-LEKKERT!!

Cafemocca sa...

åh jeg så jo dette nylagd og ferskt på kurset men artig å se igjen! Og så lekkert å bruke bare svarthvittbilder sammen med alle de knæsje fargene i kitet. og takk for et supert screppa! Dere er helt supre på å organisere og ordne! Gleder meg allerede til neste år!

Ann Cicilie sa...

Wohooo, det ble så utrolig LEKKERT!

Selvfølgelig er jeg stadig litt småfornærma over at det ble FINERE enn det jeg hadde laget klart til kurset, men vet du hva, du er tilgitt... Ettersom det jo er lørdag, og påskeferie, og magen min er full av sjokolade... Og fordi jeg er et sånt utrolig storsinnet menneske!

Hahaha :D

DIGGER deg og digger albumet ditt, til neste år er det kanskje du som holder fargerikt kurs? Jeg er i så fall med :D

Julia sa...

Takk for sist!
Så stilig det ble!!!
Moro at de ble så forskjellige ut fra samme papir/stæsj! Jeg skal også legg ut bilder av mitt, men her er det sykdom i huset så vi er litt slakke for tiden..
Ha en fin søndag og god påske!

toi9 sa...

Ble skikkelig herlig albumen din!!
Så stilig å lage albumet med bilder gjennom året av guttene.
Det var så artig kurs. Fikk mersmak på minialbum :)

Takk for ett koselig treff. Gleder meg til neste år :)

Ha ei fin påske :)
Klem Toini