Sider

mandag 14. februar 2011

Bok-kort!!

I anledning morsdagen har jeg har laget et bok-kort! Utfordring16 på VintageUdfordring er å lage et slikt kort etter oppskrift fra Sanne
(jeg ble ganske så veldig fornøyd med denne, derfor må jeg jo vise den fram fra alle vinkler!)
- Egentlig så var vel morsdagen bare et påskudd til å få lage et slikt, og det å få gi den vekk til verdens beste mamma var jo ekstra moro! Inni "kortet" var gaven, - et par nystrikka pulsvarmere. Mamman min ble veldig glad for både gave og "kort"!
Veldig moro var det å lage denne, så jeg tror nok jeg kanskje lager flere bøker etterhvert!

Papirer som er brukt er stort sett fra Graphic45 (steampunk debutante-serien)



5 kommentarer:

Gry-Heidi sa...

Superlekker bok !! Så fint dette papiret var og flotte detaljer du har fått med! Det er så moro å lage disse bøkene :o)

Klem :o)

Benita sa...

Nååååår den er fed din bog! der er jo næsten steam-punk over den. Lækre detaljer og flot pynt.

tusind tak for din deltagelse hos vintageudfordringen. :)

Anne Bente sa...

wawwww total flot bog du der har lavet

klemmm

Mette sa...

Wow sååå stilig bok!! Lekker både i pynt og design!

Tusen takk for du deltar i Vintage utfordring:)

Klem Mette

Randi Th. sa...

Så mange flotte kort du har lagd. Dette bokkortet var aldeles nydelig. Har så lyst til å prøve meg på et slikt....
Nærmer seg Steinkjer-scrappen, og selvfølgelig klaffet det ikke i år heller. Dere får iallefall storkose dere!
Ha en fin kveld!

-klem