Sider

onsdag 5. januar 2011

Bursdagskonvolutt

Dagens kreasjon er en konvolutt til f.eks. gavekort, kinobilletter e.l. (har ikke klart å bestemme meg for hva som skal inni enda) i Hegepunk-stil, laget med nye ark jeg fikk til jul.
Tagen på framsiden er løs, der har jeg tenkt det går an å skrive en liten hilsen e.l.
Dette var gøy, så det blir nok flere slike etterhvert!

Hos Anonyme Scrappere har Anne bursdag, og hennes utfordring er rett og slett "bursdag", - så siden konvolutten er tiltenkt å brukes som bursdagsgave slenger jeg den med til den utfordringa! (gratulerer med dagen, Anne!)


7 kommentarer:

Anne sa...

For et nydelig, kult og lekkert kort! Elsker alle elementene du har satt sammen. :)
Takk for at du deltar hos AS, og takk for gratulasjonen. :)
Klem, Anne.

Kari sa...

Så utrolig stilig dette ble! Herlig med alt du har fått plass til, uten at det ser for mye ut! Rålekkert rett og slett!

Ha en super ettermiddag!
Klem Kari

Torill sa...

Så KNALL!!!
Skikkelig digg! Og Steampunken din er knall!!
Gleder meg til fredag!
klems

Anne Bente sa...

waww total flot og kreatov lavet

klemmm

Kristin sa...

Takk for hyggelige ord i bloggen min.

Kjempeflott kort du har laget. Det var utrolig stilig med de frynsene nederst og skikkelig lekre farger!

Trine Lise sa...

Digger dette kortet, utrolig kult :)
Klem fra Trine Lise i Anonyme Scrappere

Marlene sa...

Tøft kort. :)

Ha en fin dag.