Sider

torsdag 27. januar 2011

Bullseye!


Emil traff midt i blinken under en av fjorsommerens pilkastkonkurranser, og det må jo scrappes!
(åååå som jeg gleder meg til sommer og shortsvær! Ikke like herlig med is og regn og snø...)

Scrappehuset har en nye greie, - "Vi tar'n". Jentene i huset har latt seg inspirere av en LO, og utfordret oss andre til å også la seg inspirere!
Jeg ble inspirert jeg!! (av freestyle-stilen i seg selv og noen detaljer) Det var veldig moro å scrappe denne, selv om jeg ikke hadde all verdens ting til rådighet.

7 kommentarer:

Kari sa...

Kul LO Hege!! Knallstilig!!
Skulle veldig gjerne vært sammen med dere i kveld:)
Klems

Torill sa...

KNALL!!!! Digger at du scrapper sånn freestyle - for da leker du!! HÆRLIG!
Takk for at du ble med på "Vi tar'n".
klems

Hildegunn sa...

Så herlig LO du har laget! Flotte farger og masse fin pynt du har brukt!

Ønsker deg ei flott helg!
Klem

Elisabeth sa...

wow, så mange herlige farger og ikke minst, så mange flotte detaljer....leken og flott LO dette her...
takk for at du var med og "tok'n"

Ann Cicilie sa...

Tøøøft! Om du ikke hadde så mange ting til rådighet, så gjorde du i alle fall det beste ut av det du hadde! Råkule detaljer du har fått med her altså, en av favorittene mine er nok tråden rundt dartskiva - yum! Herlig, leken, fargerik layout, bra jobba!

Kirsty Vittetoe sa...

So wonderful and fun, thanks for sharing!

Hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
http://pixiedustpaperie.blogspot.com/2011/02/pixie-dust-paperie-february-kit.html

Vibeke sa...

Så mange morsomme detaljer og pynt du har fått med!! Digger smilefjeset:)