Sider

fredag 31. desember 2010

Oppsummering av 2010!

Nå er 2010 over om noen få timer. Gleder meg til å se hva det nye året vil bringe med seg av kreativt påfyll og uttrykk!

Har, inspirert av scrappehuset laget meg en "topp10"-liste, det vil si, det ble en topp11-liste. Ble ikke enig med meg selv om hvilket prosjekt jeg skulle kutte ut... Denne er ikke rangert etter hva jeg er mest fornøyd med altså, det kommer litt hulter til bulter! - jeg er nemlig fornøyd med alle disse, på forskjellig vis, - og kan ikke si at jeg er mer fornøyd med noe enn med noe annet...

1.

2.

3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.

Ønsker DEG et godt og kreativt nytt år!

6 kommentarer:

Torill sa...

Nydelige 2010-kreasjoner!!!
Det er så gøy å se alle de ulike stilene du behersker så hærlig!!!
Digger rått når du slår til med sånn Hege-putter-på-det-som-ligger-rundt-seg-kreasjoner!!!!!!

Godt nytt scrappeår - Snuppa!!

Pauline sa...

Så mye fint!!
Skjønner godt at det var vanskelig å velge!

Riktig godt nytt år til deg og! :-)

tangent sa...

Nydelige kort du har laget. Likte også veldig godt LOen med all teksten.
Ha et riktig godt nytt år.

Hildegunn sa...

Masse flott du har laget i løpet av 2010, og jeg er sikker på at det blir masse flott i 2011 også :)

Ønsker deg et riktig godt nytt år!
Klem

Kristin sa...

Så utrolig mye flott og moro å se at du mesterer flere stiler!

Falt veldig for den øverste LO'en din med så mye journaling, den var knalltøff!

Ønsker deg et godt og kreativt år i 2011.

Kari sa...

SÅ mye fint du har laget i 2010!
Hadde en koselig samtale med en veldig trivelig og kjekk gutt på skolen før jul :-)
Ønsker deg et godt nytt år!

Klem, Kari