Sider

tirsdag 26. oktober 2010

Steampunk?, Mosjøen og Sukkersött!

I helga var jeg i Mosjøen på Scrappening! - en fantastisk helg med masse inspirasjon, flotte scrappejenter og enormt mye kreativitet i omløp! Tusen tusen takk til Julie og hjelperne hennes for at de arrangerer treffet! - og takk til Torill og Kari for godt selskap på turen!

På treffet fikk jeg produsert flere ting, noe av det vil jeg vise etterhvert!
Først ut er et kort til Sukkersött sin herrekort-utfordring!
Steampunk er en sjanger som er på vei inn i scrapbook-verdenen, jeg har laget min egen vri basert på denne. (Hegepunk?)
Det er håpløst å få tatt bra bilder i dag, de blir alt for lyse!, høsten har kommet til Trøndelag så blitzen er vanskelig å unngå..

3 kommentarer:

Wenche sa...

Så kult herrekort!! Stilig design og flotte detaljer. Vi får vel høre mer om Steampunk etter hvert da, regner jeg med. Kortet ditt var i alle fall råstilig!!
Tusen takk for at du deltar hos Sukkersött!
Klem, Wenche :0)

Gry-Beate sa...

Fy søren, dette var stilig!! Så mange kjempe flotte detaljer du har fått med, er lekker stil dette!!

Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.

;0)Gry-Beate

Torill sa...

Knallkult!!!
Digger han sykkelmannen!! HegePunk er knall:0)
Vi koser oss godt med dette, gitt:0)