Sider

mandag 13. september 2010

Trykkpressa september

I helga var jeg på Trøndersaksa (et scrappetreff i Trondheim) og storkoste meg med mange andre kreative damer! Vi scrappa, skravla og flira oss gjennom to herlige dager som gikk så alt for fort...

På treffet lagde jeg bl.a. dette kortet etter septemberutfordringen på Trykkpressa.
Oppgaven var en skisse, og et krav om at det ikke skulle være fargelagt motiv på kortet. Jeg holdt meg langt unna fargelagte motiv, og brukte heller et tekststempel og en charm fra PrettyVintage!



5 kommentarer:

Torill sa...

Så nudelig!!!!!!!!!!

Anne sa...

Enkelt, men utrooolig flott! :D

Silje sa...

Rett og slett nydelig! Liker de duse, fine fargene!

Oss i Ett trykk sa...

Søtt, enkelt og rett og slett nydelig.

Takk for at du er med på utfordringen våres!

Siv Anne sa...

Dette kortet var bare såååå lekkert