Sider

onsdag 4. august 2010

Bryllupskort

Endelig!!! - omsider kjenner jeg noen som skal gifte seg også, slik at jeg kunne lage et bryllupskort!!
I kveld har jeg kost meg masse med papir- og blomsterflytting! Jeg har til og med "pyntet" alle fire sidene... Men siden jeg allerede har skrevet i kortet har jeg "visket" litt på bildet, er vel ingen stor fare for at brudeparet skal snuble over bloggen min, men for alle tilfellers tok jeg det vekk. I den lille konvolutten er det gavekort.

Dette kortet slenger jeg med på utfordring nr. 4 inne på Vintageudfordring, der oppgaven var å bruke blomster, - noe jeg definitivt har gjort på dette kortet...









14 kommentarer:

pojjo sa...

super läckert kort... tack för inspirationen :D

jonaks sa...

its so beautiful!

Kari sa...

Så flott bryllupskort! Den ringen av blomster ble utrolig flott altså! Og det bildet du har brukt utenfor er så fint!

Ha en flott dag!
Kari

Kaia sa...

Nydelig kort...
Herlig oppsett, og nydelig ramme rundt brudeparet..
Klem fra Kaia

toi9 sa...

Kjempeflott kort !!
Lekkert med blomster rammen rundt bildet, og lekre farger.

Ha en fin dag :)

Anne sa...

Wow, helt fantastisk!
Alt bare klikker sammen, og fargene er nydelige! :)

Jannes blogg sa...

Nydelig bryllupskort! Lekkert pyntet.

Spruddle sa...

Hei! Så koselig at du hadde funnet veien inn i bloggen min!

Virkelig et lekkert bryllupskort dette, nydelig bilde, og nydelig med alle rosene rundt!

Ønsker deg en fortsatt flott uke! :)

Mette sa...

Så nydelig og lekkert kort! så flott med alle rosene rundt motivet!
Takk for du deltar på Vintage utfordring:)
Klem Mette

Randi Th. sa...

Nydelig bryllups-kort! Og den LO'n med "GUMMITRYNE" var bare helt lekker!!!

Ha en fin helg!

-klem-

Berit sa...

Nydelig bryllupskort!!

Benita sa...

Oij det ser bare super godt ud dit kort. Du har helt sikkert opfyldt kriteriet med at bruge blomster.

Flot klaret.

Tak for deltagelsen i vintageudfordringen.

linsal sa...

Lekkert lekkert lekkert!!!
jeg liker alt ved kortet! nydelig :D

takk for at du deltar hos vintage udfordring:D
klemmm fra Linda

Sylvi@ sa...

Rålekkert altså.
Brudeparet vil nok sette pris på å få dette tenker jeg.