Sider

søndag 13. juni 2010

Skissedilla #63 - 1

Jeg har vært på scrappetreff sammen med 8 flotte jenter på Screppa.

Produktiviteten på treff er aldri voldsomt stor, men denne gangen fikk jeg bl.a. lagd to LO`er ut fra ukas skisse på skissedilla! Blant alle bildene mine hadde jeg to serier med grimasebilder av guttene mine, så det ble en layout av hver, skikkelig clean&simple.
I det siste har jeg slitt med å få igang scrappelysten, det har blitt mye kort og lite LO`er. Glad jeg endelig er i gang med scrappinga igjen, selv om det ble to superenkle LO`er denne gangen



Her er første bidrag!

4 kommentarer:

Torill sa...

Helt hærlig!!!
Skikkelig flotte skissedillaLOer!!
Ha en super mandag!!!
klems

Hildegunn sa...

Super LO, flotte farger og nøen herlige bilder du har brukt! Flott tittel også!

Lene - Nabon sa...

Totalt genial! morsomme bilder!!!

Takk for enda et bidrag!

Siv Anne sa...

Så herlige bilder og flott en LO.

Klem og med ønske om en flott sommer