Sider

mandag 3. mai 2010

Vintage-kort


Er visst på kort-bølgen for tiden, men det gjør jo ingenting!
Jeg koser meg med kortlaging når været er som det er her i Trøndelag... SNØ i mai da gitt!!! Greit med en og annen veldig kort byge små lette snøfnugg, men når det snør digre filler i lange byger flere ganger hver dag i flere dager blir det litt for mye av det gode...

Jaja, været fører da med seg kreativitet ihvertfall!
Jeg har laget et kort med et bilde fra PrettyVintage. Det er så mange nydelige bilder på disse arkene, så det blir nok flere prosjekter å vise frem etterhvert!

4 kommentarer:

Marteslillerom sa...

Tusen takk for kommentaren. Fine kort du lager og koselig blogg

Siv Anne sa...

Et flott kort!
Det var så flott med det bildet på og sammen med fargene du har valgt ble det litt "klasse" over det.

Wenche sa...

Dette syns jeg var et utrolig vakkert kort! Stilfult og elegant med vakre detaljer og nydelig pynt!

Linda64 sa...

Lekkert vintage kort !
Takk for at du deltar i candyen min. Lykke til !