Sider

søndag 2. mai 2010

PfP #49


Scrappelysten er på topp for tida, men ledig tid uten ungemas er det mindre av... Men, jeg har da fått laget et kort til ukas utfordring på Passion for Promarkers!

Det skulle følges en skisse, og så skulle det være selvlagde blomster på, i tillegg til motiv fargelagt med Promarker-tusjer selvsagt. Blomstene har jeg laget med retroblomstpunchene mine, av gamle boksider som jeg fargela med Promarkers, og en brad fra Storytellers i midten.


My card for this week`s challenge at Passion for Promarkers. I`ve made the flowers of old bookpages, coloured with Promarkers and punched with my retro-flower-punches, and a brad.

8 kommentarer:

weewiccababe sa...

so pretty - lovely to see the BG 2 scoops papers again
thanks for joining us at pfp this week and good luck
Debbi
xx

Ida / Little sa...

Aaaaahhh njuuuuudelig altså Hege!! :) Rett opp min gate. Og ps. jeg stooor gleder meg til vintage arkene dumper ned i kassa mi! ;) (kjøpt av Torill!)

Takk for at du er med PfP utfordringen denne uka også!

Stor klem Ida

Hildegunn sa...

herlig kort, flotte farger du har brukt! Tenker dere hadde det veldig kreativt på treff på fredag også? Fortsett med kreativiteten i heimen når du har tid, vær kreativ til å finne nye steder du kan kreere på som passer familien også ;)
Ha en fin kveld!
Klem

Torill sa...

KNALLFINT!!!!
Denne har jeg ikke fått med meg - spørs om jeg må lage et kort til i kveld:0)

Skikkelig søtt og lekkert!!
KLEMS

TG sa...

Beautiful card and your flowers look great. Thanks for joining us at PFP this week, good luck.
Hugs, Tracy x

The Crafty Den sa...

What a pretty card. Love the cute image and your flowers are beautiful. Thanks for joining us at PFP this week. Hugs, Denise x

Michele sa...

Such a pretty card. Love the image you've used and the colours also. Thanks for joining us this week at PFP. Hugs Michele x

Hanne sa...

Nydelig lekkert kort, asså, Hege! Berre lekkert - og det var det jammen å få besøk av deg i bloggen min også :) Nå skal jeg slenge deg inn i bloggelista mi straks og med en gang, så jeg ikke mister deg, for du verden, så mye fint du lager og som jeg har gått glipp av!

Håper du får en fin og kreativ uke!
klemmer fra meg :)