Sider

fredag 14. mai 2010

Candy!?

Jeg kan ikke akkurat feire mange tusen besøk i bloggen, ei heller har jeg bursdag...
Men, siden det er mai måned, snart MÅ bli sommervær, og bare fordi jeg har lyst til det, feirer jeg livet og tilværelsen med en blogg-candy!

Har du lyst til å vinne denne candy`n må du reklamere for den i bloggen din (med et av bildene), enten som et innlegg eller i sidebaren, og legge inn en kommentar på dette innlegget når du har gjort det.
Legger du deg til som følger får du et ekstra lodd!

Jeg trekker vinneren etter klokka 22.00 den 31. mai!

I can`t really celebrate many thousands visits in my blog, neither is it my birthday... But since it is May and it soon will be summer, and just because I want to, - I celebrate life with a blog-candy!
If you want a chance to win you`ve got to link to this candy in your blog (use one of the pictures), either as a post or in the side bar, and remember to comment on this post so I know you want to enter!
If you become a follower of my blog you`ll get an extra chance to win!

I`ll draw the winner after 22.00 (Norwegian time), May 31st.





Candy`n inneholder et ark med vintagebilder fra Pretty Vintage, bokmerkelommer, journaling-ark, kakeservietter, mousselin- og speilfløyelsbånd, div. metallpynt og brads, og blomster!

59 kommentarer:

Kari sa...

Det er grunn god nok for meg altså, har jo ingen god grunn jeg heller, men det er hyggelig med candy!

La det ut i side bar'en på bloggen min med link tilbake hit og følger ble jeg jo i går, da jeg var innom og takket for at du vil være med på min candy. ;-)

Ha en flott maihelg!

Kari

Jeanett sa...

Så flott candy, elsker vintage:) Har lagt meg til som følger av bloggen din. Har også lagt et bilde av candyen i sidebaren min. http://jeanettskortblogg.blogspot.com/

Gleder meg til å føle deg videre:)

Torill sa...

KLART jeg blir med på denne!!!!
Jeg er vel følger:0) Og så skal jeg legge til nydelig bilde i sidebaren min!
Må bare opp til gutta først:0)

Anne Bente sa...

åh..... for en lækker candy, jeg vil meget gerne være med, er jo følger fra før :)=

Anita sa...

Kjempe fin candy!
har lagt til en link på sidebaren min og blidt følger så det blir 2 sjanser for meg for å vinne denne supre candyen! :-D

ha en flott 17 mai feiring i morgen!

Kari sa...

Dette var en fristende candy, Hege! Er blitt følger av bloggen din, og har skrevet om candy'n i bloggen min :-)

Julie sa...

Heia Hege!!

Fantastisk candy..jeg er både følger og ivrig candydeltaker!! :o)

Har lagt til bildet og tekst i side bar`n min.. :o)

Julieklem

Yuliya sa...

Many thanks for the chance to win this yummy candy!
I posted your candy on my sidebar, I'm a follower. http://gavkichavkiscrap.blogspot.com/

Marit sa...

Hei på deg!

Da ligger candyen din med bilde og link i sidemenyen min, har lagt meg til som følger og så tok jeg like godt og la deg i blogglista mi:)

Ha en trivelig nasjonaldag!

Hilsen fra Marit

Benita sa...

Er vejret heller ikke sommeragtigt hos jer? Her er der 8 grader og regn, regn og atter regn. Ikke specielt sommerligt.

Satser på at hvis jeg deltager i din "nu kommer sommeren snart"-blog candy, så kommer sommeren snart til Danmark.

Bliver lige fast læser også. :)

HegeHB sa...

Utrolig herlig Candy!! Denne er jeg gjerne med på og ha lagt link i sidebaren min:) Legger meg til som følger også for her var det mye flott:)

Gry-Heidi sa...

Hei :) Tusen takk for at du vil være med på candy´en min :o)
Jeg henger meg også på din, elsker vintage, og her var det mye lekkert ! Nydelige de bildearkene!
Har linket i sidebaren min, og lagt meg til som følger:o)
Ha en fin 17. mai feiring !

Klem, Gry-Heidi

Rosa-kreattiva sa...

WOW!!! This is really some wonderful candy.. Thanks for a chance to win..
saluti dall'italia public in slidebar on http://blogcandymania.blogspot.com/
Hugs, rosa
goccedioceano2000(at)libero(dot)it
i am new follower
blog creative: http://kreattiva.blogspot.com/

Kaia sa...

Hei.
Kjempeflott grunn til å feire med en blogcandy.
Jeg vil gjerne være med.
Legger meg som følger også, så kan jeg følge med litt.
HA en flott 17.mai
Klem fra KAia

Aud Kirsten sa...

Så flott candy, den blir jeg gjerne med på!
Har linket i sidebaren, og lagt meg til som følger:)

Ha en flott 17 mai!

toi9 sa...

Hei Hege !
Takk for sist :)
For en utrolig flott candy du har !
Love vintage :)
Du ligger i min sidebar og jeg har lagt meg til som følger.
Mye fint i bloggen din. Den Lo'en med alle knappene (såpeboble bildet var så herlig :)
Takk for inspirasjon.

Ha en fin 17.mai :)

Toini=)

Willow sa...

Hi! Thanks for the gorgeous, romantic candy! I've added a pic of it on my sidebare and became your follower. I hope you like my blog and you will follow me too!
http://casadeimici.blogspot.com/
Hugs from Italy!

Hildegunn sa...

Nå har jeg endelig fått rotet meg til å bli med på candyen din :)
jeg har laget et innlegg i sidebaren min, og følger har jeg vært en stund :)

Håper at det riktige navnet kommer frem når du trekker ;) Ha en fin uke videre! Klem

Marianne sa...

Eg er med. Har den på sidebaren. www.storsscrapperen.blogspot.no

Anne sa...

For en fin candy! :)
Hiver meg med på den ja.
Har linket hit i et innlegg i bloggen min, og jeg har blitt følger. Kommer nok til å titte innom jevnlig, er helt imponert over alt du lager. :)

Klem fra Anne.

Anette sa...

Kjempekjekt med candy ;) Så denne må jeg være med på ;)
Har skrevet et innlegg i bloggen min, og reklamert for bloggen din! Og jeg har også lagt meg til som følger ;) Masse fint å se i bloggen din!

Heidi sa...

Holder i massevis det. :-))

Digger alle vintagesakene du gir bort.
Har lagt inn bilde i sidebaren på bloggen min, og blitt følger.

Larisa sa...

Hello !!
I hope I can take part in this candy? I became a follower already.
Many thanks for the chance to win this nice candy. I linked it on sidebar.
http://larisa-raznosti.blogspot.com/
Many hugs from Larisa.

jonaks sa...

hello from Philippines!!! awesome blog and candy you've got. I am now a follower and thanks for the chance to win!

Berit sa...

Hei, du lager fantastiske LO'er og nydelige vintage kort:)
Og denne candyen vil jeg jo gjerne bli med på:) Har lagt meg til som følger og har lagt til en link i sidebaren min.
Ha ei fin pinse:)

Aina sa...

Alltid hyggelig med en blog candy, så å feire sol og sommer er en perfekt grunn :)
Henger meg selvfølgelig på, og reklamerer mer enn gjerne i bloggen min. :)

Lenas kort sa...

Da ligger du på sidebaren min :-) Ha en flott vårdag :-)

Meretekj sa...

Nydelig vintagecandy!
Nå er jeg følger, og har lagt ut bilde i sidebaren min.
Ha ei flott helg

Sanna sa...

Jeg har lagt meg til som følger hos deg og linket til candyen din i bloggen min.

Nicole Brenna sa...

I became a follower of your blog...I live in Bodø but I am an American. I am really glad that I found your blog!!!!

Nicole Brenna sa...

I posted your candy in my sidebar on my blog at scrapmethis.blogspot.com

Angella sa...

Så flott candy!!
JEg vil være med:) Har lagt med til som følger og reklamerer for den i bloggen min...Så nå er det bare å lene seg tilbake og krysse fingrer og tær

Angella

UlrikaT sa...

Jeg vil gjerne vare med og feire sommaren!
Jeg har blivit følgare og gjort ett inlegg her: http://lofoto.blogspot.com/2010/05/heges-candy.html

Jorill sa...

Kjempekjekt med candy,så denne må jeg være med på ;)
Har linket et innlegg i sidebaren bloggen min,og lagt meg til som følger. Mye fint å se i bloggen din!

Ha en strålende pinsehelg :))

linsal sa...

super god grunn til å feire, og sommer været kom jo det da :D (i hvertfall her jeg bor...)
Blir med å feirer jeg også, og har lagt deg inn i sidebaren min og er selvfølgelig blitt følger :D
klemmm fra Linda S. L

frkhelene86 sa...

Jeg kom over denne søte bloggen og blir imponert over kreativiteten.Mitt innlegg: http://frkhelene86.blogg.no/1274665280_mer_moro.html

majsan sa...

Så kjekt med candy da ! Har lagt meg til som følger på din flotte blog. Kom gjerne innom meg også :) Klem majsan

Ulltraaden sa...

Tudelu! For en herlig candy. Jeg elsker vintage <3
Jeg har skrevet blogpost om candyen din jeg, men noe er galt så jeg får ikke lagt meg til som følger akkurat for øyeblikket :(
Håper jeg får være med fordet :D


www.ulltraaden.com

Monica sa...

Utrolig flott candy! og jeg syns det er fantastisk å feire livet! Det burde vi alle være flinkere til å gjøre!

Har linket candyen i sidebaren min, og blitt følger! To lodd er toppers :)

Monica

Marteslillerom sa...

Hei flott candy!
Har lagt meg til som følger og har lagt candy`n i bloggen min.

Ha en fin uke:)

Franca sa...

Many thanks for the chance to win this yummy candy!
I posted your candy on my sidebar, I'm a follower.

Hugs Franca

HappyBlondy sa...

Hva vakre blomster! Vi er glad for å bli dine lesere og link til siden min på venstre http://happyblondy.blogspot.com/

Heidi's hobbykrok sa...

Kjempe fin vintage candy. jeg har lagt meg til som følger for du lager jo så mye fint og har laget en link med bilde i sidemenyen min =D Bra at noen feier sommeren og sommerværet også.

Ha en fin kveld
klem heidi

http://heidis-hobbykrok.blogspot.com/

Carolina sa...

Hej!

Vill vinna din candy.
Kommer att följa dig på min blog även lägga till att du har candy i din blog.

Carolina

http://skrapparlina.blogspot.com/

HildeM sa...

Så herlig candy. Jeg blir gjerne med og følger deg fordi jeg liker bloggen din veldig godt. Har lenket til deg her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/05/vinn-scrappecandy.html

Klem fra Hilde som krysser fingrene

Wenche sa...

Så mye flott du har i bloggen din.

Blog candy er gøy, krysser fingrene for at jeg er heldig... :)

Har lagt meg til som følger og linket i bloggen min.

Askeladden sa...

Jeg er med på din bloggcandy. Har lagt deg til som følger og din bloggcandy i sidebaren.

Guri sa...

Klart eg har lyst til å vinne denne flotte candyen. Har laga et innlegg på bloggen min med link til bloggen din. Håper eg har fått det til, for det er første gang eg prøver på dette :)
Guri

irinka sa...

Wow what a beautiful candy. WANT it. Thank you for giving me chance.

Askeladden sa...

Kjempefin bloggcandy!! Har lagt ut din bloggcandy i sidebaren og lagt deg til som følger.

Grethe sa...

Hei hei. Flott blogg du har. Slenger meg på candyen din og også som følger.

Ha en flott dag.

Sommerklem fra Grethe

Hege sa...

Kjempe fin vintage candy. jeg har lagt meg til som følger for du lager jo så mye fint og har laget en link med bilde i sidemenyen min

Veronica sa...

Flott premie! Har linket med bilde på min blogg:)

Nine sa...

Blogcandy er morsomt, må selvsagt være med. Har lagt meg som følger!
- og selvsagt lagt bilde i sidebaren min! Krysser fingrene for at jeg blir den heldige vinneren!

SEO-copywriting sa...

The best candy: http://www.classic-photo.ru/nu-chto-po-konfetke/

Monika sa...

Bedre sent enn aldri er det noe som heter ... hehe ... men nå har jeg endelig somla meg til å delta på candyen din.

Jeg la ut et innlegg i sidebaren min og er en følger :)

Ha en flott mandag!!

Helle sa...

Hei hei,Hege
Nå er jeg blitt følger av bloggen din.Fikk tips fra en "gammel" kjenning om bloggen din og Candyen.
utrolig masse flott du lager!
Jeg har også bilde av og en link til candyen i bloggen min :-)
Ta deg gjerne en tur til meg...

Kreativ hilsen fra Helle

2 lodd til meg,jippi!!

Carinas Creative Corner sa...

Hei Hege!
Henger meg med på candyen din i siste liten :P

Har lagt meg til som følger og synest du har kjempe fine kort!

Du er også postet opp på sidebaren min.

Ha en knall dag

Mvh

Carina

Tess sa...

Puh, rakk det akkurat! Henger meg på den flotte candyen din jeg også!
Har lagt meg som følger også!