Sider

mandag 31. mai 2010

Candy-vinneren er trukket!

Jeg har trukket vinneren av blogcandy`n min!

Før jeg offentliggjør den heldige vinner, vil jeg takke alle som har blitt med på trekningen!
Gleder meg til jeg får tid til å se skikkelig i bloggene deres!

Trekningen foregikk på gamlemåten, med lapper i en bolle...

... og vinneren er:


Kari (kariskrok.blogspot.com)!!!

Gratulerer!!

Send meg adressen din på hobbyhege(alfakrøll)gmail.com, så kommer det pakke i posten!


I`ve drawn the winner of my blog-candy the oldfashionway with tickets in a bowl.

The lucky winner is:
Kari (kariskrok.blogspot.com)!!!

Thanks to everyone who participated in my candy!

4 kommentarer:

Kari sa...

Næh, er det sant - jeg med min elendige vinnerlykke! Tusen takk - gleder meg til å motta den flotte candyen!

Klem, Kari

Rosa-kreattiva sa...

congratulazioni alla vincitrice e un saluto a te... ciao

Helle sa...

Gratulerer så masse til Kari :)
Og for oss andre ønsker jeg bedre lykke neste gang ...

-Helle-

Kari sa...

Tusen takk for den flotte og innholdsrike pakken, Hege! Her var det masse snadder jeg ikke hadde fra før :-)

Klem, Kari