Sider

mandag 12. april 2010

PfP #46, Ida-kurs og SteinkjerScreppa!

Jeg er sliten, men superinspirert og full av scrappelyst etter helgas fantastiske scrappetreff! - Tusen takk til alle dere som var der!! Tenk, 60 supre, kreative, herlige jenter samla ei hel helg!
Tiden gikk alt for fort!!! - men fikk da produsert litt, kommer til å legge det ut etterhvert (men kan jo ikke ta alt på en gang...) - følg med!

Jeg har vært på Promarker-kurs med Ida! - det var moro det!!! Tusen takk for herlig kurs, Ida!
Et av stempeltrykkene jeg fargela brukte jeg på et superenkelt kort, men det passer jo bra som bursdagskort til ei lita rååååsa prinsesse!? - så dette er mitt bidrag til Passion for Promarkers denne uka.

My card for Passion for Promarkers #46! -a card for a little pink princess!



7 kommentarer:

Hildegunn sa...

Takk for ei super helg! Dette greide dere knallbra! Jeg angrer ikke et sekund på at jeg var der nesten hele helga!

Kortet ble veldig flott, supert med en såååå søt bamse på som du har farget utrolig flott!

Ha en fin uke!
Klem

Torill sa...

Så nydelig, da!!!
KNALLFINT fargelagt!
Stor bamseklem til deg fra meg!

The Crafty Den sa...

Hi Hege, what a cute card. The FF teddy is adorable and the colour scheme is perfect. Thanks for joining us at PFP this week. Hugs, Denise x

Ida / Little sa...

Dette er så looooovely snuppa!! :) Jeg er så stolt av den flinke eleven min, knis! Takk for at du er med på PfP utfordringen også. Jeg skal vente spent på Kari sitt bidrag og ;p Hehe. Og takk igjen for helga. Må få ut noen bilder nå vel.. :p

Stor klem Ida

Emma sa...

Aw such a sweet card, adorable bear and love the pink.
Thanks for joining us at PFP and good luck.
Hugs Emma x

Michele sa...

Oh such an adorable card. Love the colours you've used and the image also. Thanks for joining us this week at PFP. Hugs Michele x

weewiccababe sa...

cute card Hege
thanks for joining us at pfp and good luck
hope you'll join us for the new challenge that went live today and have you thought about trying out for the DT call? details on the blog
Debbi
xx