Sider

tirsdag 2. mars 2010

God på bunnen


Denne lagde jeg til oppgave 3 på CasaRunway.
Vi skulle scrappe en av våre egenskaper, i smurfefarger...
Jeg syntes det var en fryktelig vanskelig oppgave, så jeg var inne på tanken på å stå over denne runden, men fikk da laget en LO, og fikk faktisk mange stemmer! - trodde ikke jeg skulle få noen nesten jeg...
Da jeg spurte mamma om hvilke egenskaper hun syntes jeg hadde nevnte hun flere jeg ikke synes jeg har (gode egenskaper sammenlignet med henne ja, men ikke sammenlignet med de jeg gjerne sammenligner med... (flink til å strikke, scrappe osv)), etter å ha forkastet positiv og alltid blid som mine gode egenskaper utbrøt hun: "- men du er da god på bunnen!". Syntes det passa bra som tittel på denne!

4 kommentarer:

Torill sa...

KNALL!! Og så arti at vi holder sammen vi fra Steinkjer, med lik poengsum!! hihi!!

Digger freestyle ala Hege, jeg!
Du er forresten ikke bare god på bunnen! Synes du er det på toppen også jeg!

Ann Cecilie sa...

Denna va jo bære så herlig!!

Monika sa...

WOW!! Denne var knallherlig! Så morsom måte å løse oppgaven på :)
Og må si meg enig med Torill ... synes du er god på toppen jeg også :)

Norske Scrappere sa...

Så artig, helt herlig.

Jeanette