Sider

mandag 11. januar 2010

Skissedilla #42 - Naturens undre


Ny uke og ny skisse hos Skissedilla!
Jeg har scrappet to av naturens undre, min herlige minstesønn og blåveisen! Bildet er tatt av min far for snart 4 år siden (tror jeg). Snart er det blåveis i lia bak huset igjen!! - selv om det ser ut som om det skal bli lenge til med den snømengden vi har nå...

Har fått en ikke planlagt scrappedag i dag, siden jeg måtte være hjemme med syk sønn i dag (blåveisgutten) - og det gjør meg absolutt ikke noe, så lenge han ikke er sykere enn at han koser seg veldig godt alene på sofaen med litt oppmerksomhet og kos innimellom!

Har lekt meg litt med glimmermist denne gangen, det skal jeg gjøre flere ganger! Glimmermisten gjør at kartongen bulker seg, men jeg har ikke tålmodighet til å vente med fotograferingen til den har ligget noen dager under press i albummet...

6 kommentarer:

MonaV sa...

Nydelig bruk av glimmermist!!

Torill sa...

Så stilig denne ble! KULT med mist!!! denne var skikkelig hærlig altså!
Greit å være hjemme, av og til:0)

Anne Gerd sa...

En nydelig LO - likte godt fargevalget:o)

Randi Th. sa...

Hei og takk for sist! Vi var på scrapping sammen i Mosjøen i okt/nov 2009??? Ikke?
For en flott LO du har laget! Herlig bilde og flott pyntet! Har så mange bilder liggende som skulle vært scappet, men kommer meg ikke i gang....
Takk for besøk i bloggen! ;-)
-klem-

Lene - nabon sa...

så koselig Lo, og fint tema! Stilig med glimmermisten!

Takk for at du deltar!

Ann Cecilie sa...

Herlig LO som vanlig! har lagt igjen en hilsen til deg i bloggen min.