Sider

søndag 3. januar 2010

Pyntet peanøttboks




Scrappehuset har en utfordring gående, der man skal scrappe med noe man finner på kjøkkenet - i shabbychic-stil.

Jeg har pyntet en peanøttboks (ser ut som en lav versjon av en pringles-boks). Det var vanskelig å ta vettuge bilder av den i kveldsmørket, men det får bli som det blir nå om vintern!
Har brukt 2 mønsterark, det ene har jeg brukt min nye MarthaStewart-punch på (kjekt med scrappeting i julepresang!) og blonde rundt boksen. På den ene siden har jeg pyntet med blomster og mulberry-roser. Lokket har fått blonde rundt kanten og blomster og mulberry-roser oppå.
Mulig denne blir brukt som gaveboks til mitt gammeltantebarn neste helg, men jeg klarer ikke bestemme meg for om den er i overkant pyntet til en gutt...

2 kommentarer:

Torill sa...

Denne var bare så nydelig!!! KNALLFLOTT!
Og grattis med ny punch!!
Tror jeg må lage meg ønskeliste jeg også, fikk lite scrappesaker, gitt...

Kari sa...

Kjempefin! Så godt du har kommet igang med hobby på nyåret. Er ikke blitt noe nyttig på meg - laging av 72 pyntenåler har tatt all tid :-)