Sider

søndag 17. januar 2010

Freestyle-kick! - funny face


I dag har jeg fått et ordentlig freestyle-kick! - jeg har lekt og kosa meg i flere timer med koppevis med varm te for halsen, krimbok på mp3-spillern på øret og ingen hemninger ved scrappebordet!

Scrappehuset utfordrer oss til å scrappe i vår favoritt scrappestil, så jeg har scrappet en freestyle-LO!
Freestyle er nok absolutt denne stilen jeg liker best, selv om jeg synes det er vanskelig å slippe meg sjøl løs nok...Men i dag har jeg klart å la alle hemninger fare!

Det blir definitivt flere slike sider!

3 kommentarer:

Vibeke sa...

Så herlig denne var Hege!! Jeg digger å se på freestyle Loer!! Dette behersker du jo så suverent!! Kult!!:)

Takk for at du deltar:)

Torill sa...

Dette er definitivt din sterke side!!! Det har jeg sagt før! Du er rå på dette!!!
Og denne LOen er virkelig et godt eksempel på det!! KNALLFIN!!
God bedring!

Hildegunn sa...

Knallherlig! Kult bilde og flotte farger, stilig oppsett!
Flott at du har fått brukt helgen så bra, til tross for litt plager! God bedring til deg!

Klem