Sider

søndag 17. januar 2010

Award


Jeg har vært så heldig å få denne awarden fra Ann Cecilie! - Tusen takk!

Formen er ikke på topp i dag, så jeg nøyer meg med (ihvertfall i første omgang) å fortelle 7 "interessante" ting om meg selv. - så kan det hende jeg får sendt den videre når formen blir bedre! Det er veldig mange som fortjener en slik award, men de fleste har vel fått den allerede tror jeg.


Ok, vet ikke akkurat hvor interessant dette blir da, men her er de 7 "interessante" tingene om meg (her er 10 andre):

1: Jeg har bare 1 1/2 nyre! - måtte operere vekk en halv nyre da jeg var 8 år, men den delen som er igjen fungerer visstnok like bra som en hel.
2: Jeg elsker David Bowie
3: Jeg skulle ønske jeg var flink til å tegne
4: Jeg digger quiz og spørrespill!
5: Jeg misliker å fly, men gjør det hvis jeg må
6: Jeg hater edderkopper *grøss*
7: fy søren, dette var vanskelig... hmm... Jeg liker å lese fantasy/Sci-fi-bøker. Ringenes Herre og Hitchhikers Guide to the Galaxy er favorittene!

Phuu... dette var jammen meg vanskelig... :-)

Ingen kommentarer: