Sider

søndag 1. november 2009

STM - Jungelboken


I helga var jeg på Scrappeningen 09 i Mosjøen. Jeg har hatt ei herlig kreativ helg med gode venner og masse ukjente scrappedamer!

Jeg var på papirdukke-kurs med Tove Svarttjønnli, det var kjempegøy! Jeg fortsatte litt etter kurset, så det samlede resultatet ble på 4 dukker, - to "jente"-dukker og to guttedukker (kommer i neste innlegg). Skulle egentlig brukt bilder av meg sjøl, men så lite fotogen som jeg er ble det sønnene mine i stedet... Så gutta fikk prøve kjoler!

Tittelen er hentet fra utfordringen på ScrappingTheMusic - på norsk, sangen denne gang var "Ta livet som det faller seg" fra Jungelboken. Det ble ei veldig enkel side, siden kjolene er så fargerike og flotte! :-)

Gutta synes ikke det var veldig moro at jeg hadde kledd på dem jenteklær... - men jeg synes de ble fine jeg!

6 kommentarer:

Torunns- fristed sa...

hehe, herlige gutter i kjoler :) Papirdukkene ble kjempefine, og det er morro og lage også ;)

Silje sa...

Hihi - så utrolig stilig LO! Lekker og leken - herlig! :)

Vibeke sa...

Så utrolig kul!! Skikkelig stilig:)

Takk for at du deltar:)

Wenche sa...

Så kult og annerledes!

Siv Anne sa...

De ble bare helt herlige :)

Torill sa...

Hi hi! Kan tenke meg det ja!! Hi hi! Men de ble jo så kule! regner med de ble mere fornøyde med skiltet!!