Sider

fredag 9. oktober 2009

Award fra Torill!


Jeg har fått en award fra Torill! - Tusen takk!!

Med awarden fulgte en oppfordring om å fortelle 10 sannheter om meg selv...

1. Jeg må ha toalettpapiret hengende med papirenden opp og ut fra veggen, ikke ned langs veggen...
2. Jeg går med ullsokker nesten hele året...
3. Jeg er veldig glad i lilla...
4. Jeg er dessverre alt for glad i å se på tv...
5. Jeg trener på treningssenter med lydbok på øret (krim!! - Varg Veum eller Kurt Wallander)...
6. Jeg skulle ønske jeg hadde gartner og hushjelp - hater hage- og husarbeid...
7. Jeg er lei meg for at jeg har mista dialekta mi...
8. Jeg elsker å skrive lister, og er barnslig tilfreds når jeg kan stryke et punkt...
9. Jeg elsker førjulstiden...
10. Jeg synes det er moro å lese gamle kirkebøker...
Jeg sender awarden videre til to flinke og produktive jenter: Hildegunn og Monika!

1 kommentar:

Torill sa...

Arti å lese om deg:0)
klem