Sider

søndag 6. september 2009

Skisseutfordring på Ljuva Änglar


Mitt bidrag til Torill sin skisseutfordring på http://ljuvaanglar.blogspot.com/!
Håper skissa er gjenkjennbar nok...


Flott skisse, - men min avgjørelse om å bruke kakeservietten gjorde ting vanskeligere enn nødvendig for meg... (kakeservietten var nemlig for stor, så jeg måtte kappe og skjøte - det var ikke bare bare...) Men, jeg fikk scrappa et bilde jeg har hatt liggende klar lenge, og fikk brukt opp en del av blomstersamlinga mi!

4 kommentarer:

Torill sa...

Hærlighet så nydelig!!!
En skikkelig deilig LO med hærlig blomstereng!!
Knallfin løsning på skissa!! Godkjent!!!
klem

Hildegunn sa...

Nydelig LO, utrolig flott bilde og herlig pyntet! Den kakeservietten passet veldig bra inn, selv om du brukte mye tid på den ;)

Klem

Monika sa...

Kjempeflott lo!
Likte fargene veldig godt og flott med alle blomstene :)

enitsirk sa...

Så flott! Likte fargene spesielt! Sart og rolig! Herlig! Klem