Sider

mandag 15. juni 2009

Promarker-challenge #3


This is my entry for this week at http://promarkerchallenge.blogspot.com/

The main ProMarker-colours we should use this week were Cinnamon and Pumpkin.

I`ve also used Vanilla and Rose Pink for skin and cheeks/lips, Lime for leaves, Henna and Shale for hair, and Sandstone for the basket. Cool Grey1 for shading.
- and I`ve used Pumpkin on the swirls too! (they were white)


Thanks for looking!



Denne ukas bidrag til utfordringsbloggen: http://promarkerchallenge.blogspot.com/

Hovedfargene denne uka skulle være Cinnamon og Pumpkin.

11 kommentarer:

helen sa...

what a pretty card, your image is coloured beautifully, thanks for entering this week at PfP
hugs
helen x

Natalie sa...

Gorgeous card, thanks for joining us at PFP. x

Gina sa...

Gorgeous card, I love this image you have used :)
Thank you for joining us this week at PFP :)
Gina xxx

Caryn sa...

Love the green accents - very pretty indeed.

Thanks for sharing your lovley card with us at Passion For Promarkers.

Hugs,
Caryn xxx

lil-paper-pixie sa...

Fab card, love the DP and your colouring is fab, thanks for joining us at PFP.

Hugs

Sarah

weewiccababe sa...

absolutely gorgeous card, love this image
thanks for joining us on PfP this week and good luck
Debbi
xx

The Crafty Den sa...

Hi Hege, what a really pretty card. I love the image and the lace doily looks great. Fab idea to colour the swirls. Thanks for joining us at PFP this week. Hugs, Denise x

Michele sa...

Fabulous card. Love the image and the great colouring. Thanks for joining us this week at PFP. Hugs Michele x

Monika sa...

Så herlig fargerikt kort!!
Jeg hadde ikke de riktige fargene denne gangen jeg :(

Skal du på treff på fredag??

Torill sa...

Å hei!!!
(jeg tror ikke jeg kommer til å fargelegge stempeltrykk, jeg...) Syntes det var en liten fugl som sang noe slikt en gang! Jeg er glad jeg hørte feil - for dette ble jo skikkelig bra da!! Stilige farger!!!
Stikker innom deg i dag jeg... vi må måle opp bilen:0)

Ida / Little sa...

Hei Hege, så utrolig flott kort du har laget, digger det grønne mot det brune!! Og trykket er jo super flott fargelagt, jeg snikleser at du ikke skulle fargelegge trykk, men jammen godt du la fra deg den ideen! :p Kjempe stas å ha deg med på PfP utfordringen denne uka :)

Klem Ida