Sider

søndag 3. mai 2009

Kjekkas


Her er mitt bidrag til siste runde i Papircupen på Papirgleder.

Synes det er trist at det er siste runde, - det har vært kjekt å ha "oppgaver" å scrappe etter!

Denne oppgaven var artig, - og så fikk jeg brukt det jeg lærte på kursene med Hanne og Tove!


Dette var en Freestyle-oppgave, og vi skulle lage noe av pynten og hele tittelen selv.

Jeg har laget bakgrunnen selv, - med ei gammel bokside, strukturpasta og maling.

Har sydd blomster av stoff, blonder og knapper, - og også tegnet noen som jeg har fargelagt med ProMarker-tusjer. Tittelen har jeg tegnet, og først fargelagt med ProMarkers, men fargen ble feil så da mala jeg over med maling i stedet!

3 kommentarer:

Torill sa...

Utrolig stilig LO!!! Du er rå på dette altså! Tror du blir den nye freestyle-queenen jeg:0)
KNALL!!!

Monika sa...

Denne var kjempeflott!! Du har vært veldig kunstnerisk og kreativ!!

Kari sa...

Ingen snøgge løsninger med blomster og bling her! Du er kreativ og kjempeflink - ingen tvil om at er din pappas datter :-)