Sider

mandag 20. april 2009

Kurs-resultater

Jeg har vært på kurs!!
Det var kjempeartig, jeg er superinspirert! Tusen takk til Tove og Hanne Iren for supre kurs!

Hanne Iren holdt kurs i å lage egen bakgrunn, tittel og pynt, med maling og tusjer. Det var kjempeartig!! Utstyr til slikt skal handles inn så fort jeg har råd, for dette vil jeg gjøre flere ganger! Jeg lagde en LO på dette kurset, jeg har laget alt selv altså (bortsett fra piperenseren og bildet, er imponert over egne evner...):



Tove sitt kurs var om det "lille ekstra" - der lærte vi å lage pynt sjøl, bl.a. pyntenåler og blonde/tyllblomster, noe jeg har brukt på denne LO`n her:
Har funnet fram stoff og perler, og kjøpt meg nåler i dag, så nå skal det produseres pynt! Moro å få brukt ting jeg har hatt liggende i årevis (jeg trodde aldri jeg kom til å bruke det igjen...)

Ingen kommentarer: