Sider

torsdag 20. november 2008

Sukkersött # 16


Mitt bidrag til denne ukens utfordring på http://sukkersott.blogspot.com/

Et kort, og et pyntet glass til julesnop!
(har heklet "duken" på toppen, glasset er et gammelt fetaostglass, omhyggelig rengjort! - synes de har så flott fasong!)
Glasset er foreløbig tomt, - jeg vet ikke hvem jeg skal gi det til enda, og derfor ei heller hva slags snop jeg skal putte oppi!
Jeg tror dette blir en førjulsoverraskelse til en eller annen... enten ei venninne eller mamma tenker jeg!

4 kommentarer:

Minelly sa...

heisann,bare sier ifra til deg jeg,men det er noe galt med linken du har lagt ut hos sukersøtt.legg inn en ny en slik at alle kan se det fine du har laget;)

Klem

Maya sa...

Nyydelig kort og glass!
Minner meg om bestemors gamle snop-glass :)
Lekkert med hekla brikken på!
Takk for at du deltar,
klemmer fra Maya :)

Anne Kristine sa...

Så koselig kort og glass du har laget!
Og så fint med den hekla brikken.
Takk for at du deltar.
klem fra Anne

Torill sa...

Denne var skikkelig flott altså!! Akkurat passe stort glass:-) Gleder meg til søndag!!